1) preferowane obywatelsko polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
3) niekaralność;
1. Umiejętności:
- obsługi urządzeń, dokonywania napraw, proste prace konserwacyjne
- pracy w zespole,
- trafnego podejmowania decyzji oraz takie cechy, jak: uczciwość, odpowiedzialność,
sumienność, rzetelność, staranność, terminowość, punktualność,
- komunikacji
Ponadto:
- dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku oraz odporność na stres,
- poprawna wymowa,
- miła aparycja,
- doświadczenie zawodowe,
- otwartość na zmiany.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku określają przepisy oświatowe oraz Statut przedszkola.
Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę na czas określony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 87 7326484 w godzinach 9-13
Termin składania dokumentacji trwa od dnia ogłoszenia naboru do dnia 08 sierpnia 2022 r., w godz. 8.00 - 14.00. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu.
Kandydat na wolne stanowisko obowiązany jest przedstawić:
1) życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej odręcznie podpisany;
2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
3) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych;
4) kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
5) podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) podpisana klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
7) podpisane pisemne oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
W dniu przesłuchania kandydata do wglądu dokument potwierdzający obywatelstwo
Termin składania dokumentacji trwa od dnia ogłoszenia naboru do dnia 08 sierpnia 2022 r., w godz. 8.00 - 14.00. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu.
Kandydat na wolne stanowisko obowiązany jest przedstawić:
1) życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej odręcznie podpisany;
2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
3) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych;
4) kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
5) podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) podpisana klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
7) podpisane pisemne oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
W dniu przesłuchania kandydata do wglądu dokument potwierdzający obywatelstwo
1) Wymagane dokumenty należy składać do skrzynki pocztowej przy wejściu głównym do Miejskiego Przedszkola „PERELKA” w Ełku lub w kancelarii przedszkola; w zamkniętych i opisanych kopertach. Opis koperty:
„Imię i nazwisko kandydata, numer telefonu kontaktowego, dopisek: „Nabór na stanowisko konserwatora w Miejskim Przedszkolu ”PEREŁKA”
2) Wymagane dokumenty można przesłać w formie skanów pocztą elektroniczną na adres placówki przedszkole2@elk.edu.pl
1) Wymagane dokumenty należy składać do skrzynki pocztowej przy wejściu głównym do Miejskiego Przedszkola „PERELKA” w Ełku lub w kancelarii przedszkola; w zamkniętych i opisanych kopertach. Opis koperty:
„Imię i nazwisko kandydata, numer telefonu kontaktowego, dopisek: „Nabór na stanowisko konserwatora w Miejskim Przedszkolu ”PEREŁKA”
2) Wymagane dokumenty można przesłać w formie skanów pocztą elektroniczną na adres placówki przedszkole2@elk.edu.pl
Złożone oferty będą badane pod względem spełnienia wymagań formalnych.
Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych lub wpłyną po wyżej określonym terminie – nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
Informacja o wyniku naboru - zostanie umieszczona na stronie BIP przedszkola.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 87 7326484 w godzinach 9-13
Dokumenty kandydatów, którzy nie uzyskają akceptacji komisji będą przechowywane w kancelarii Miejskiego Przedszkola „PERELKA” w Ełku przez okres 2 miesięcy od momentu upowszechnienia informacji o wynikach naboru, po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Dyrektor Przedszkola zastrzega sobie prawo do wstrzymania lub unieważnienia naboru bez podania przyczyn.
INFORMACJA O WYNIKACH
przeprowadzonego naboru na wolne stanowiska pedagogiczne
i niepedagogiczne
1 .Skład komisji:
- Przewodniczący Komisji – dyrektor MP PEREŁKA mgr Anna Birgiel
- Sekretarz - nauczyciel - mgr Edyta Musialik
- Członek - Małgorzata Olechnowicz – specjalista ds. kadr
1. Na stanowisku woźnej pracować będą:
Krystyna Chyła
Anna Rusak
2. Na stanowisku pomocy nauczyciela pracować będą:
Justyna Pachucka
Nazaruk Maria
3. Stanowiska nauczyciela powierza się :
Anna Salwocka
Dorota Sierakowska
16.08.2022 Dyrektor Anna Birgiel
1.
1601554990_Nabór na stanowisko 2022 konserwator.pdf (112.8 KB) Data wprowadzenia do BIP: 16-07-2022 12:27 | Data wytworzenia informacji: 16-07-2022 |